Nova Škoda Enyaq Coupe iV je prvi električni model legendarne češke firme koji je dobio verziju sa poboljšanim vRS performansama.
Slično bliskom Volksvagenu ID 5 GTKS, Enyaq Coupe vRS koristi dva električna motora – po jedan na svakoj osovini. Razvija 295 konjskih snaga sa ubrzanjem od 0-100 km/h za 6,5 sekundi i mogućnošću da razvije najveću brzinu od 200 na sat.
Opremljen je isključivo baterijom snage 77 kVh, najvećom jedinicom koja se nudi sa MEB plaformom VW grupe čiji je Škoda dio. Škoda još nije potvrdila svoj maksimalni domet sa jednim punjenjem baterije. Volkswagen ID 5 GTKS sa identičnim pogonom i sličnog oblika prelazi oko 470 kilometara po punjenju.
Model vRS ima sportskiju postavku vešanja – koja se takođe nudi na Sportline modelima opreme. Ona je15 milimetara niža napred i 10 mm pozadi.
Vozi se na točkovima od 20 inča (verzije od 21 inča su opcione) i ima sjajno-crnu vRS masku i zadnji difuzor, kao i vRS oznake. Kao standard, vRS takođe ima Škodinu „Cristal Face“ rešetku. Rešetka svetli pomoću 131 LED diode, i crvenu reflektorsku traku pozadi, u skladu sa postojećim vRS modelima.
Kao što je ovde prikazano, Enyaq Coupe vRS se takođe može opciono ofarbati u novu nijansu Hiper Green boje. Panoramski krov je deo stadnardnog paketa.
Zavirimo u unutrašnjost Škoda Enyaq Coupe-a
Unutrašnjost modela vRS se može naručiti sa paketom Design Selection. On donosi crna perforirana kožna sedišta sa sivim detaljima i kontrastnim šavovima. Komandna tabla je takođe u ”kožnom stilu”, ima ukrasne elemente sa efektom karbonskih vlakana i sportska sedišta sa vRS oznakom.
Eko aspekt je naglašen delovima prekrivača za sedišta izrađenim od eko kože i recikliranih plastičnih materijala.
Tu je standardni digitalni ekran od 5,3 inča i centralni ekran osetljiv na dodir, širine 13 inča.
Svi Coupe modeli imaju dvokraki, grejani, multifunkcionalni volan i opremljeni su lopaticama za podešavanje nivoa rekuperacije energije pri usporavanju. Takođe standard za vRS je sistem kontrole klime u tri zone.
Enyaq Coupe je četvrti Škodin model u serijskoj proizvodnji koji je dobio vrhunski vRS asortiman, nakon Octavie, Fabie i Kodiak-a.
Škoda tek treba da potvrdi konačne cene i detalje o specifikacijama pre otvaranja porudžbina. To bi trebalo da se dogodi krajem ovog meseca, ali se očekuje da će Enyaq Coupe vRS biti skuplji u odnosu na standardni automobil, od oko 66.000 evra. Isporuke kupcima počeće krajem juna