Tesla Model S je najgori električni automobil kada su u pitanju kvarovi, po statistični nemačkog udruženja tehničkih proegleda.
Svake godine TÜV, organizacija preuzeća koja vrše tehničke pregleda automobila u Nemačkoj, objavljuje godišnji izveštaj o tome koji automobili su najbolje i najgore prošli na tehničkom pregledu.
Organizacija temelji svoje nalaze na podacima o vozilima koja prolaze kroz stanice za tehničke preglede.
U izdanju za 2022. godinu prvi put su posebno klasifikovana električna vozila jer je zbog sve veće popularnosti broj električnih vozila bio dovoljno veliki za relevantnu statističku analizu.
Kvarovi najređi na Smartu, najčešći na Tesla Modelu S
Na prvom mestu po ispravnosti je Smart Fortwo Electric Drive koji je imao 3,5% grešaka na tehničkom pregledu.
BMW-ov i3 imao je procenat od 4,7 odsto modela s nekim kvarom.
Prosečna stopa kvarova za sve automobile (dizelaše te benzince, hibride i plug-in hibride) starosti od 2 do 3 godine u Njemačkoj je 4,7 posto.
Renault Zoe je s 5,7% malo ispod proseka.
Zanimljivo je da je najgori rezultat imao Tesla Model S. Na 10,7 posto automobila američkog proizvođača pronađena je greška na tehničkom pregledu.
Koji su najčešći kvarovi na Tesla Model S?
Najčešći problemi Tesla Modela S na tehničkim pregledima u Nemačkoj bili su svetla za maglu i kratka svetla. Nakon toga slede greške sa vešanjem.
Nije neobično da kompleksniji automobili imaju i najviše kvarova. Posebno oni u koji su ugrađene najmodernije poznate tehnologije, kao što je to slučaj sa Tesla Modelom S. Iako je mehanika kod e-vozila u suštini jednostavna, elektronika je komplikovana.
Ovaj automobil se već našao na listi automobila koji se najviše kvare u poslednjoj deceniji. Upravo električne komponente se najviše kvare.
Sve do 2018. godine novi vlasnik Tesla automobila je imao pravo da nakon kupovine automobila i primećivanja da postoje problemi vrati vozilo Tesli i dobije novac nazad, naruči drugi automobil ili traži zamenu.
Tesla je 2021. godine prema izveštajima Bloomberg-a povukla nešto više od 475.000 vozila kako bi popravila kvarove u sistemima kamera i gepeku.